14 May, 2012

Video: Trace en tegning

Dette er i første omgang in lille test. Jeg har aldrig prøvet at lavet en video før. Denne er meget kort og uden lyd ( ihvertifald min lyd)
Jeg har fundet en tegning på nettet som jeg gerne vil skære ud.
Vælg Object, Trace.  Se denne tutorial for hvordan det at trace foregår. Undskyld hvis det blev lidt kort og forvirrende, men som sagt kun en video test og i ikke særlig god kvalitet.

Opdatering 150512:  Jeg har lavet en ny video. Åbn videoen i YouTube ved at trykke på youtube mærket eller titlen på videoen, og under 'Skift kvalitet' (den lille ring under billedet) vælger en højere billedekvalitet, her 720p. Så skulle det gerne kunne læses.

Tegningen kan være en downloaded fil fra nettet (husk evt. copyrights) eller en scannet fil af fx din egen tegning. Filtype .jpg eller .png.





2 comments:

Jean said...

Min computer vil ikk tillade mig at se videoen i stor skærm, den flimmer bare helt vildt :(

Kunne du evt beskrive trin for trin hvad du gør/trykker på..?? for det kan jeg ikk se på den lille skærm :(

Bare hvis du har tid og lyst ;)

HellePF said...

Hej Jean. Tak for input. Du kom mig faktisk lidt i forkøbet, for den var næsten klar. Du gav mig lige det sidste skub :-)